Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft over een product vragen wij u, binnen 5 dagen na ontvangst bestelling, contact op te nemen met onze
houtenfantasie@gmail.com - Afdeling Klachten
Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling
Klachtenregeling
-
Houtenfantasie.nl beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
-
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Houtenfantasie.nl, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
-
Bij Houtenfantasie.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Houtenfantasie.nl.
-
Een klacht schort de verplichtingen van Houtenfantasie.nl niet op, tenzij Houtenfantasie.nl schriftelijk anders aangeeft.
-
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Houtenfantasie.nl, zal Houtenfantasie.nl naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen, de producten vergoeden of repareren.
- Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.